0
 تومان
0
ورود یا ثبت نام
فروشگاه اینترنتی دکوآل
پرسش‌های متداول

حساب کاربری

 
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
پاسخ:  شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی یا شماره موبایل و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "حساب کاربری" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
 
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
پاسخ:  لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.
 
آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ:  برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارش های من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.
 
ثبت و پیگیری سفارش
 
 
دوست دارم از دکوآل خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟
پاسخ:   وب سایت دکوآل، با  دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت دکوآل با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد دکوآل استفاده کنید.
 
آیا برای خرید از دکوآل، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ:  بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
با عضویت در دکوآل می‌توانید:
- سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید
- به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید
- لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
- نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
- در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید
 
آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ:  شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. 
 
آیا می‌توانم برای شخص دیگری از دکوآل خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
پاسخ:  بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در چند مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به دکوآل، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش " انتخاب آدرس"، شما می‌توانید با انتخاب گزینه "افزودن آدرس جدید" آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
 
 
از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟
پاسخ:  دکوآل با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "سفارش های من" از وضعیت آن مطلع شوید. 
توجه داشته باشید که 09999801108 تنها شماره‌ای است که دکوآل از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان دکوآل، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام دکوآل است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@decoal.ir اطلاع دهید. 
 
آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ:  خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت دکوآل با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ:  تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با دکوآل تماس بگیرم؟
پاسخ:  خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش دکوآل با شما تماس خواهند گرفت. 

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ:  بله، جهت سفارش میتوانید با شماره تلفن دکوآل تماس بگیرید و ثبت سفارش کنید.
 
 
کالاهای عرضه شده در دکوآل
 

کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
پاسخ:  گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به "ناموجود" تغییر پیدا می‏‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال دکوآل تلاش می‏‌کند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند. در صورتی که قصد خرید کالایی با وضعیت "ناموجود" یا "به زودی" را دارید، می‏‌توانید برای اطلاع از موجود شدن و عرضه کالا در سایت دکوآل، از سرویس "به من اطلاع بده" که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، استفاده کنید تا به هنگام عرضه آن کالا در سایت، از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع رسانی شود.

آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟
پاسخ:  کالاهای دارای قیمت که در سایت دکوآل با وضعیت "موجود" مشخص شده، در انبار دکوآل موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.
همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‌‏تر نسبت به فروش‏های ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به "ناموجود" تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.

آیا تعداد خرید از یک کالا در دکوآل محدودیتی دارد؟
پاسخ:  به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در دکوآل وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.

پیش از خرید کالا، چگونه می‏‌توانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟
پاسخ:  لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند و تنها به دلیل خط تولید ارزان‏‌تر است که بسیاری از کالاها در چین تولید می‌شوند.
 
پرداخت
 
مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟
پاسخ:  همگی کاربران دکوآل می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت دکوآل، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده در سایت دکوآل برای همه کاربران وجود دارد.
در صورتی که آدرس تحویل سفارش، یکی از شهرهای تحت پوشش دکوآل باشد، مشتریان می‌‏توانند هزینه را هنگام تحویل سفارش، در محل به صورت نقدی یا از طریق دستگاه کارتخوان سیار پرداخت کنند.
برای اطلاعات بیشتر می‏توانید به صفحه " شیوه های پرداخت" مراجعه کنید.

با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
پاسخ:  شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت دکوآل، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
 
آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت‏‌هایی دارد؟
پاسخ:  بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود ندارد که این محدودیت در تماس تلفنی مرکز امور مشتریان دکوآل به مشتری اعلام خواهد شد.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ:  گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
پاسخ:  در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
پاسخ:  خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی دکوآل از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت دکوآل امن است؟
پاسخ:  پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از دکوآل که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:
  - با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
  - قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
  - برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
 
ارسال سفارش‌ها
 
هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟
پاسخ:  هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
پاسخ:   بر اساس محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.
درباره ارسال تبریز، شما می‏‌توانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن سفارش در مرحله آدرس و شرایط ارسال، اعلام کنید. دکوآل همه تلاش خود را می‏‌کند تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد. با وجود این به دلیل مسایل مختلف مانند برنامه زمان ‏بندی ارسال در دکوآل و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل دادن کالا راس ساعت خاص برای دکوآل مقدور نیست.
 
پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟
پاسخ:  زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه "حمل،تحویل و یا برگشت کالا" مراجعه کنید.
 
می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به دکوآل به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
پاسخ:  از آنجا که دکوآل یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش در محل دکوآل امکان‌پذیر نیست.
 
سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟
پاسخ:  همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارش‌های دکوآل می‏‌شوند.
 
آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز ، ارسال شده رهگیری کنم؟
پاسخ:  بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:
 
http://itemtracking.post.ir/
 
 
گارانتی
 
اگر از تاریخ گارانتی کالایی که خریده‌‏ام، مدتی گذشته باشد، دوره گارانتی آن کالا چگونه محاسبه می‌شود؟
پاسخ:  طی قرارداد بین دکوآل و تامین کنندگان، تاریخ شروع گارانتی بیشتر کالاها، بر اساس تاریخ فاکتور فروش دکوآل محاسبه می‌شود و تاریخ مندرج در برگه گارانتی به تنهایی معیار اعتبار گارانتی نیست. بنابراین اگر کالایی را دریافت کردید که مدتی از تاریخ شروع گارانتی آن گذشته بود جای نگرانی نیست  و با ارائه فاکتور فروش خود می‌توانید از خدمات گارانتی کالا استفاده نمایید. با این حال برای اطمینان بیشتر با خدمات پس از فروش دکوآل تماس بگیرید.
 
می‏‌توانم کالا را بدون گارانتی آن سفارش بدهم؟
پاسخ:  در دکوآل تنها کالای با گارانتی به فروش می‏‌رسد.
 
گارانتی کالاها شامل چه مواردی می‏‌شود؟ برای دریافت خدمات گارانتی چکار باید بکنم؟
پاسخ:  به خاطر این که گارانتی شرکت‏‌های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و بنابراین در اینجا پاسخگویی دقیق ممکن نیست، بهترین کار این است که با خود شرکت‌های گارانتی کننده تماس بگیرید.
 
خدمات پس از فروش
 
آیا همه کالاها، شامل مهلت 10 روزه گارانتی تعویض، می‏‌شوند؟
پاسخ: با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وب سایت دکوآل، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند (مانند کالاهای گروه کتاب و رسانه و اسباب بازی یا کالاهای مصرفی دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول 10 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند. همچنین اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف دکوآل همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول 10  روز ضمانت تعویض نیستند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، دکوآل 10  روز فرصت برای بازگرداندن کالا در نظر گرفته است.
همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره‌ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها‌‌ نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. 
برای دریافت اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط استفاده از مهلت 10  روزه گارانتی تعویض به صفحه "حمل،تحویل و یا برگشت کالا" مراجعه کنید.
 
اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ:  با خدمات پس از فروش تماس بگیرید از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه " تماس با ما "  و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
 
اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ:  با خدمات پس از فروش تماس بگیرید از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه " تماس با ما "  و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه " حمل، تحویل و یا برگشت کالا" مراجعه کنید.
 
پیشنهاد ویژه
 
محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا پیشنهاد ویژه قرار می‏‌گیرند؟ آیا از قبل می‏‌توان باخبر شد؟
پاسخ:  امکان قرار گرفتن یک کالا در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز را کارشناسان دکوآل با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی می‏‌کنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه به صورت فروش ویژه، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد. اما کاربران دکوآل می‌‏توانند با انتخاب گزینه "تخفیف دار کن و به من اطلاع بده" که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، هنگام قرار گرفتن کالا در این طرح‌‏ها از طریق ایمیل یا پیامک از آن باخبر شوند.
 
آیا می‌توانم کالایی را که قبلاً در طرح پیشنهاد ویژه عرضه شده است و دیگر امکان خرید با آن شرایط وجود ندارد، با همان قیمت سفارش دهم؟
پاسخ:  طرح پیشنهاد ویژه چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما تنها چند ساعت فرصت دارید سفارش خود را با قیمت ویژه ثبت کنید و پس از آن قیمت‌ها به حالت اول برمی‏‌گردند. 
 
آیا می‌‏توانم کالایی را که در فروش ویژه عرضه شده است با تعداد بیش از یک عدد خریداری کنم؟
پاسخ:  به دلیل اینکه طرح پیشنهاد ویژه یک طرح تشویقی خرید است، دکوآل تعهدی در قبال سفارش‏‌های تعدادی ندارد و در صورتی که امکان فروش بیشتر از یک عدد وجود داشته باشد، هماهنگی‏‌های لازم با مشتری انجام خواهد شد.
 
اگر بلافاصله پس از ثبت یک سفارش و قبل از دریافت آن، کالا در پیشنهاد ویژه و با قیمتی پایین‌تر عرضه شود، با چه قیمتی برای من محاسبه می‌‏شود؟
پاسخ:  پیش از مرحله فاکتور شدن سفارش، امکان تغییر سفارش بر اساس قیمت طرح پیشنهاد ویژه وجود دارد ولی پس از آن سفارش امکان اصلاح ندارد.
 
 
دکوبن
 
چگونه می‏‌توانم از سوابق دریافت و مصرف دکو بن خود مطلع شوم؟
پاسخ:  برای اطلاع از سوابق دریافت و مصرف دکو بن، باید با وارد کردن پست الکترونیکی و یا شماره تلفن و کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید، سپس روی گزینه "دکو بن‏‌" کلیک کنید تا به صفحه‏‌ای منتقل ‏شوید که اطلاعات دکو بن‏‌های شما شامل تاریخ ثبت، تراکنش‌‏ها، تاریخ انقضا، اعتبار اولیه، اعتبار مصرفی، مانده و وضعیت در آن نشان داده می‌‏شود.
برای اطلاع از جزئیات بیشتر به صفحه “بن‌ها و کوپن های تخفیف” مراجعه نمایید.
 
چرا دکو بن من باطل شده است؟
پاسخ:  در حال حاضر دکو بن‏‌ها 60 روز مهلت استفاده دارند و پس از این مدت باطل می‏‌شوند، برای اطلاع از جزئیات بیشتر به صفحه “بن‌ها و کوپن های تخفیف” مراجعه نمایید.
 
چرا برای خرید، نمی‏‌توانم از همه دکو بن‌‏هایم استفاده کنم؟
پاسخ:  میزان استفاده از دکو بن بر اساس کالای خریداری شده، به طور خودکار توسط سیستم محاسبه می‌‏شود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر به صفحه “بن‌ها و کوپن های تخفیف” مراجعه نمایید.
 
چرا پس از خرید، به دکو بن‌‏های من  اضافه نشده است؟
پاسخ:  به بعضی کالاها دکو بنی تعلق نمی‏‌گیرد و یا این که سفارش شما هنوز پردازش نشده است (دکو بن‏‌های کالای خریداری شده بعد از پردازش شدن سفارش فعال می‏‌شوند).
برای اطلاع از جزئیات بیشتر به صفحه “بن‌ها و کوپن های تخفیف” مراجعه نمایید. همچنین، از آنجا که پیشنهاد ویژه یک طرح تشویقی و پروموشن است به کالاهایی که در این طرح خریداری می‌شوند، دکو بن تعلق نمی‌گیرد.
 
کالایی را  به سبد خریدم اضافه کردم ولی با وجودی که از خرید آن منصرف شده‏‌ام، دکو بن کم شده به حالت اولیه خود برنگشته است.
پاسخ:  احتمالاً سبد خود را خالی نکرده‌‏اید، تا وقتی که کالا در سبد خرید شما قرار دارد، دکو بن به حساب شما بر نمی‏‌گردد.
 
 
قیمت‌ها در دکوآل
 
آیا قیمت محصولات در سایت دکوآل به روز هستند؟
پاسخ:  بله، دکوآل به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند. 
 
آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا قیمت‌‏ها متفاوت خواهد بود؟
پاسخ:  در حال حاضر محاسبه تخفیف برای همه مشتریان بر اساس سیستم دکو بن امکان پذیر است. شما می‏‌توانید با خریدهای پیوسته از حداکثر تخفیفات ممکن برای خود و سازمان خود بهره‌مند شوید. برای مشاهده ویدئوی آموزشی دکو بن و دریافت اطلاعات بیشتر می‌‏توانید به صفحه "بن‌ها و کوپن های تخفیف" مراجعه کنید.
 
آیا قیمت‌‏های دکوآل نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟
پاسخ:  سیاست قیمت‏ گذاری در دکوآل مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در دکوآل کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از دکوآل برای مشتریان به صرفه است. قیمت‌‏های ارائه شده برای کالاها در دکوآل قیمت‌‏های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین می‏‌شوند.
سیاست قیمت‌ گذاری در دکوآل منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشه‏‌ای از کشور قیمت‏‌ها یکسان و شفاف هستند.
با در نظر گرفتن امکان استفاده از طرح‌های تشویقی و تخفیفات ویژه دکوآل از قبیل "دکو بن" و "پیشنهاد ویژه" و سایر سرویس‌‏های ارزش افزوده سطح قیمت‏‌ها در دکوآل بیش از پیش مناسب ارزیابی می‌شوند.
 
 
نحوه فعالیت دکوآل
 
آیا دکوآل در تبریز یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟
پاسخ: دکوآل در هیچ نقطه‌‌ای از کشور نماینده فروش یا خدمات پس از فروش ندارد. کلیه سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی و خدمات فروش قابل ارائه دکوآل از طریق دفتر مرکزی تبریز که آدرس آن در نماد اعتماد وب سایت مندرج است پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق ایمیل  info@decoal.ir به دکوآل اطلاع دهید.
 
کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی متعلق به فروشگاه اینترنتی دکوآل‌‌ می‌باشد
دکوآل با ارائه طیف گسترده‏‌ای از معتبرترین برندها در گروه‌‏های مختلف و با همکاری نزدیک با وارد‏کنندگان، تولید و توزیع‏ کنندگان اصلی این کالاها در ایران، تلاش می‏‌کند تا نیازهای متفاوت مشتریان و کاربران خود را با «تجربه لذت یک خرید آنلاین» برآورده کند. «10 روز ضمانت بازگشت»، «پرداخت در محل»، «تضمین اصالت کالا»، «تضمین بهترین خرید» و «تحویل سریع» در کنار ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همه و همه باعث اعتماد کاربران و مشتریان به دکوآل است. دکوآل با بکارگیری نهایت توان و ابزارهای در دسترس در تعاملات خود با تامین‏ کنندگان، می‏‏‌کوشد امکان ارائه پایین‏‏‌ترین قیمت‏‏‌ها و بهترین خدمات را فراهم آورد. طرح‏‏‌های مشوق خرید همواره مورد توجه مشتریان بوده و دکوآل نیز به منظور قدردانی از مشتریان وفادار خود همواره تخفیف‏‌های قابل توجهی را در قالب طرح‌های مختلف مشوق خرید برای آنان در نظر می‏‏‌گیرد. کیفیت و سهولت استفاده از وب‏ سایت دکوآل و خدمات ارائه شده در آن، همواره یکی از مهم‏‌ترین و با اولویت‌ترین موضوعات در دکوآل بوده است و همه کارکنان فنی و تخصصی آن نهایت تلاش خود را به عمل می‌آورند تا با ارائه با‏کیفیت‏‌ترین و به‏‌روز‏ترین سرویس‏‌های مبتنی بر وب و تسهیل تمامی فرآیندهای خرید، خدماتی شایسته و تجربه‌ای لذت بخش را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورند.
فروشگاه اینترنتی دکوآل
logo-samandehi
ورود شماره موبایل
ورود کد تایید
برای دریافت کد تایید شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید.
ما یک کد تایید از طریق پیامک به شماره ارسال کردیم، لطفا آن را در کادر زیر وارد نمائید.
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد !
02 : 59
زن
مرد
Administratorفروشگاه decoal041-33333830decoal.irdecoal.ir - یثزخشم.هق - صصص.یثزخشم.هق